Demolka.Net
[Regulamin] Regulamin Forum - Wersja do druku

+- Demolka.Net (https://demolka.net)
+-- Dział: Główna kategoria (https://demolka.net/forum-1.html)
+--- Dział: Regulaminy (https://demolka.net/forum-2.html)
+--- Wątek: [Regulamin] Regulamin Forum (/thread-208.html)



Regulamin Forum - Kostek - 12 Lis 2021

Regulamin obowiązujący na naszym forum.

1. Ogólne zasady korzystania z forum:
  1. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego informowania użytkowników, lecz ma obowiązek, niezwłocznie poinformować użytkowników o dokonanych zmianach.
  2. Administracja forum nie odpowiada za treści umieszczane przez użytkowników.
  3. Rejestrując się i korzystając z forum, automatycznie akceptujesz regulamin.
  4. Nieznajomość regulaminu, nikogo nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
  5. Zakaz posiadania więcej niż dwóch kont na jeden adres IP.
  6. Zakaz udostępnienia konta osobom trzecim. 


2. Pisanie postów i zakładanie wątków:
  1. Nazwa zakładanego wątku/tematu musi informować o jego zawartej treści. 
  2. Zakładany wątek/temat musi znajdować się w odpowiednim dla jego treści dziale. 
  3. Każdy ma obowiązek wypowiadać się w taki sposób, by było to zrozumiałe dla każdego z uwzględnieniem poprawnej polszczyzny i pisowni.
  4. Każdy ma obowiązek wypowiadać się wyłącznie we własnym imieniu.
  5. Wypowiadanie się w wątkach musi być wyczerpujące i treściwe, a przekaz jasny i zrozumiały.   
  6. Odpowiadając komuś na złożony przez niego kwestionariusz (podanie, skarga, odwołanie), przede wszystkim kierujemy się własną uzasadnioną opinią na temat danej osoby, a pod uwagę, brane są tylko i wyłącznie rzetelne argumenty. (Odpowiedzi typu: "Jestem na tak!" lub "Nie mam zdania." oraz "Tak jak kolega wyżej napisał." będą usuwane, a ich autorzy będą otrzymywać ostrzeżenia w wysokości 1 punktu na tydzień)


3. Na forum zabrania się:
  1. Pisania treści w wątkach wielkimi literami (CAPS LOCK). (+1 punkt na 24h).
  2. Używania obraźliwych lub niecenzuralnych słów. (+2 punkty na tydzień).
  3. Obrażania oraz prowokowania do kłótni innych użytkowników. (+2 punkty na miesiąc).
  4. Umieszczania treści pornograficznych, nazistowskich, rasistowskich etc. (+4 punkty na miesiąc).
  5. Reklamowanie innych sieci poza wyznaczonym i stworzonym do tego typu treści działem. (+1 punkt na tydzień).
  6. Umieszczania treści bezsensownych i niczego nie wnoszących do istniejących wątków. (+1 punkt na 24h).
  7. Powielania wątków o tej samej nazwie lub treści (SPAM). (+1 punkt na tydzień).
  8. Pisać post pod własnym postem, bez używania opcji edycji własnego, pierwszego posta. (+1 punkt na 24h).
  9. Umieszczania prywatnych danych oraz wszelkich informacji osób trzecich. (+4 punkty na miesiąc).
  10. Udostępniania plików zarażonych wirusami, lub takich które mogą narazić na szkodę osoby które skorzystają z owych plików. (BAN - Blokada Konta Permanentna).
  11. Rejestrowania się pod pseudonimami (Nick) należącymi do innych osób, oraz podszywanie się pod nie. (BAN - Blokada konta na miesiąc).
30% (3 punkty) - Blokada pisania postów na 1 Tydzień.  
50% (5 punktów)Blokada pisania postów na 1 Miesiąc.  
80% (8 punktów) Blokada pisania postów na 6 Miesięcy.  
90% (9 punktów) Przenosi użytkownika do grupy Zbanowany na okres 1 miesiąca.  
100% (10 punktów) Przenosi użytkownika do grupy Zbanowany na okres permanentny.


RE: Regulamin Forum - jcQ - 02 Gru 2021

Dokonano zmian w taryfikatorze ostrzeżeń. Zwiększono punktację oraz wydłużono czas wygaśnięcia ostrzeżenia.