Zmiany 10.02.2023
Przywrócone Extra Przedmioty
Zmiany w Extra Przedmiotach
Zmiany w Konfiguracji
Naprawione
Usunięte
Nowe
Przywrócone Extra Przedmioty
- M2 Beast
- Poprawione zostały błędy wynikające z drugiego trybu - rozstawionego. Błąd z wyrzuceniem broni [G] gdy jesteśmy rozstawieni jest nadal lecz wystarczy zmienić na dowolną broń i zaczekać do końca ładowania paska, wtedy bug znika.
- Poprawione zostały błędy wynikające z drugiego trybu - rozstawionego. Błąd z wyrzuceniem broni [G] gdy jesteśmy rozstawieni jest nadal lecz wystarczy zmienić na dowolną broń i zaczekać do końca ładowania paska, wtedy bug znika.
Zmiany w Extra Przedmiotach
- Granat Podpalający
- Teraz działa również na Nemesis
- Zmniejszono sekundowe obrażenia od podpalenia z 15% na 5%.
- Wydłużono czas podpalenia do 10 sekund.
- Efekt podpalenia nakłada dodatkowo drugi efekt - wrażliwość, dzięki której obrażenia zadawane podpalonemu zombie są zwiększone o 30% z każdej broni palnej. Efekt nie łączy się z obrażeniami 5%.
- Od teraz podpalenie dodatkowo spowalnia zombie o 70%.
- Dodano efekt świetlny - rozbłysk światłą, w momencie wybuchu granatu.
- Teraz działa również na Nemesis
- Granat Zamrażający
- Wydłużono czas zamrożenia z 4 sekund do 6 sekund.
- Efekt zamrożenia nakłada dodatkowo drugi efekt - skorupa, dzięki której obrażenia zadawane zamrożonemu zombie są zmniejszone o 75% z każdej broni palnej.
- Od teraz zamrożone zombie jest podatne na knockback broni.
- Dodano efekt świetlny - rozbłysk światłą, w momencie wybuchu granatu.
- Wydłużono czas zamrożenia z 4 sekund do 6 sekund.
- Super Soldier
- Usunięto Unlimited Ammo.
- Zmieniono kolor aury i poświaty z czerwonego na złoty
- Zmniejszono przyznawaną ilość HP z 900 na 300.
- Dodano wartość Armoru - 100
- Zmniejszono obrażenia z 100% do 20%.
- Usunięto Unlimited Ammo.
Zmiany w Konfiguracji
- Od teraz zombie za śmierć otrzymuje 200 HP oraz 2 AP było: 300 HP i 4 AP
- Od teraz człowiek zdobywa 1 AP za zadanie 2000 obrażeń było: 1 AP za dokonanie 1 zabójstwa
- Wszystkie PISTOLETY (prócz Digla) mają zwiększone obrażenia o 50%
- Wszystkie SMG mają zwiększone obrażenia o 25%
- Galil, Famas, AUG, SG552 mają zwiększone obrażenia o 10%
- SCOUT ma zwiększone obrażenia o 150%
- AWP ma zwiększone obrażenia o 175%
- Od teraz exp do levelu przyznawany jest tylko i wyłącznie zabijając zombie: 1 Kill = 1 Exp.
- Niewielka zmiana wyglądu czatu w grze.
- Zamieniono styl pokazywania informacji o graczu gdy na niego celujemy.
Naprawione
- Usuwanie broni przed nową rundą. Zapobiega to przenoszeniu extra przedmiotów na następną rundę. Tym razem działa poprawnie.
Usunięte
- Komenda /spec i /back dostępna jesst tylko dla Adminów. Komenda została usunięta z menu wyboru gracza.
Nowe
- Od teraz raz na rundę, każdy człowiek może użyć specjalności - Frenzy, pod przyciskiem [E], która przez 10 sekund zadaje przy każdym trafieniu obrażenia krytyczne. Obrażenia te są zaliczane jako hitbox głowy i nie ma znaczenia czy strzelamy po stopach czy ramieniu, każdy strzał jest uznawany jako strzał w głowę.
- Od teraz wszystkie zombie automatycznie widzą wszystkich ludzi na radarze jako czerwone, migające kropki.