• 08 Lut 2023, 08:49
Część! Chciałbym wam przedstawić pewną koncepcję na granaty, która według mnie jest bardzo atrakcyjna i podnosi użyteczność owych przedmiotów.
Granat podpalający - tu bez większych zmian, czyli zabiera 15% aktualnego stanu HP co sekundę przez X sekund. Ale! Dodatkowo podpalone zombie otrzymuje przez ludzi obrażenia zwiększone o 25% z każdego rodzaju broni palnej. Efekt podpalenia na Zombiakach staje się bardziej atrakcyjny dla wszystkich graczy będących ludźmi i każdy będzie chciał przyspieszyć nabijanie ap, które jest przyśpieszone o te 25% więcej obrażeń gdyż 2000 DMG = 1 ap. Druga sprawa to chcę urozmaicić trochę rozgrywkę i odejść od zwykłego: kup unlimited + double damage + zatkaj lewy przycisk myszy i idź zrobić sobie herbatkę a gra będzie grała za ciebie. Z tym granatem musimy częściej myśleć i kombinować a efekt według mnie jest zadowalający.
Zamrażający granat - ten granat w standardzie jest już dobry lecz nie idealny. Jego problemem jest to, że gdy zombie jest zamrożone może swobodnie atakować łapami przez co za każdym razem jest to nieopłacalny efekt przed sandbagami oraz minami a niekiedy dosięga również ludzi zarażając ich. By podnieść jego atrakcyjność zablokowałem możliwość ataku będąc zamrożonym i tu nasuwa mi siłę myśl czy zombie w czasie zamrożenia powinno otrzymywać jakiekolwiek obrażenia z broni palnej. Aktualnie jest, że otrzymuje tylko 25% czyli 35 DMG w głowę z ak47 i dodatkowo działa na niego knockback więc zamrożone zombie możemy zdmuchnąć z naszej kampy. Czy nie lepiej by było zrobić niewrażliwość na obrażenia i zwiększyć czas jego do 10 sekund aby granat zamrażający traktować jako przerwę w odnowieniu sandbagow oraz min lub ew. Przeładowanie broni / zakup czegoś lepszego.
Jakie macie zdanie odnośnie mojej propozycji do podpalającego oraz jaki zamrażający byłby lepszy według was.
Granat podpalający - tu bez większych zmian, czyli zabiera 15% aktualnego stanu HP co sekundę przez X sekund. Ale! Dodatkowo podpalone zombie otrzymuje przez ludzi obrażenia zwiększone o 25% z każdego rodzaju broni palnej. Efekt podpalenia na Zombiakach staje się bardziej atrakcyjny dla wszystkich graczy będących ludźmi i każdy będzie chciał przyspieszyć nabijanie ap, które jest przyśpieszone o te 25% więcej obrażeń gdyż 2000 DMG = 1 ap. Druga sprawa to chcę urozmaicić trochę rozgrywkę i odejść od zwykłego: kup unlimited + double damage + zatkaj lewy przycisk myszy i idź zrobić sobie herbatkę a gra będzie grała za ciebie. Z tym granatem musimy częściej myśleć i kombinować a efekt według mnie jest zadowalający.
Zamrażający granat - ten granat w standardzie jest już dobry lecz nie idealny. Jego problemem jest to, że gdy zombie jest zamrożone może swobodnie atakować łapami przez co za każdym razem jest to nieopłacalny efekt przed sandbagami oraz minami a niekiedy dosięga również ludzi zarażając ich. By podnieść jego atrakcyjność zablokowałem możliwość ataku będąc zamrożonym i tu nasuwa mi siłę myśl czy zombie w czasie zamrożenia powinno otrzymywać jakiekolwiek obrażenia z broni palnej. Aktualnie jest, że otrzymuje tylko 25% czyli 35 DMG w głowę z ak47 i dodatkowo działa na niego knockback więc zamrożone zombie możemy zdmuchnąć z naszej kampy. Czy nie lepiej by było zrobić niewrażliwość na obrażenia i zwiększyć czas jego do 10 sekund aby granat zamrażający traktować jako przerwę w odnowieniu sandbagow oraz min lub ew. Przeładowanie broni / zakup czegoś lepszego.
Jakie macie zdanie odnośnie mojej propozycji do podpalającego oraz jaki zamrażający byłby lepszy według was.