Zaloguj Zarejestruj się  
Zaloguj się
Login:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
 
    Strona główna
  • Użytkownicy
  • Szukaj
  • Pomoc
Rodzaj Nazwa Adres IP
GameTracker
Właściciel
HLTV
SourceBans
Zagłosuj
Demolka.Net :: [Only Mirage] @pukawka.pl 145.239.236.13:27030 Kostek
Zombie Nightmare 145.239.236.14:27050 jcQ
Salon Krzyku @pukawka.pl 137.74.6.19:10174 Kostek
Demolka.Net Zombie Nightmare Kącik Graczy v
« Wstecz 1 2
Propozycje
Axem15
#1
• 08 Lut 2023, 21:44 • Ten post był ostatnio modyfikowany: 09 Lut 2023, 00:13 przez Axem15
1. Co powiecie na dodatkową klasę zombie Złodziej i taki trochę pomysł mi przyszedł by to był jak zwykły zombie lecz z lekkim ulepszeniem, że będzie miał lekko zmniejszoną widzialność + jak sama nazwa mówi poprzez zarażenie będzie zabierał ap i dałbym to losowe od 1-10 np.

Trochę trzeba by było przerobić z tego linku: https://zombie-mod.ru/cstrike/cstrike-zp...s-vor.html

2. Pomysł kolejny to Pistolet Wodny polegający podobnie na zasadzie plazmy w sensie obszarowe obrażenia, dmg myślę również jak plazma mogły by być lecz mniejszą prędkość ataku bym zrobił ale w zamian tego bym dał efekt podmrożenia czyli by spowalniał zombie a nie zamrażał jak granat.

Trochę trzeba by było przerobić z tego linku:https://zombie-mod.ru/cstrike/cstrike-zpe/cstrike-zpe-items/10274-zpwatergun-new.html

3. Kolejny pomysł to dodanie Bańki Obronnej (forcegranade).
Tworzy bańkę na pewien czas, która odpycha zombie dzięki niej była by większa szansa na przetrwanie przy hordzie zombiaków (20+) wpychających się do kampy, bądź jeżeli byśmy chcieli się przemieścić do innej kampy jest dobrą opcją saportującą by zablokować przez chwile dostęp np. do budynku byśmy na spokojnie rozstawili sobie w nowej kryjówce SandBagi oraz miny i inne potrzebne rzeczy.

Mam ze starego zombiaka 100% pewny plugin jak coś, link aby do przedstawienia jak wygląda to.
https://zombie-mod.ru/cstrike/cstrike-mo...model.html

4. Modele noża.
Ja jestem za #2.

#1. https://zombie-mod.ru/cstrike/cstrike-mo...black.html
#2. https://zombie-mod.ru/cstrike/cstrike-mo...ombat.html
#3. https://zombie-mod.ru/cstrike/cstrike-mo...razor.html
#4. https://zombie-mod.ru/cstrike/cstrike-mo...knife.html
#5. https://www.gamemodd.com/cs/skinsweapons...ation.html
#6. https://gamemodding.com/en/counter-strik...anims.html
#7. https://gamemodding.com/en/counter-strik...cs-16.html

Luźne propozycje  Wink .
 2 użytkowników lubi post Axem15'a HWAST, jcQ
Odpowiedz

jcQ
#2
• 08 Lut 2023, 23:31
Axem15 fajnie jak byś przedstawił jeszcze zastosowanie swoich propozycji. Np. nie wiem czemu ma służyć bańka ochronna, jak ją wykorzystać w praktyce i taktyce.
 
Odpowiedz

Axem15
#3
• 09 Lut 2023, 00:41
Edytowałem posta i mniej więcej wyjaśniłem jak można wykorzystać tą bańkę ale to są takie luźne propozycje co mi się przypomina z serwerów nie wszystkie trzeba wykorzystywać by to miało ręce i nogi  Tongue , bo ta bańka jest np fajną opcją na próbowanie swoich sił 30 zombiaków na 1 osobę ale za to np drugą opcją jest ten pistolet wodny, który spowalniał by zombiaki dość mocno przy wchodzeniu do kampy ale to już polega na współpracy przynajmniej 2 osób by jedna osoba spowalniała a druga robiła obrażenia.

Klasa zombie fajny pomysł na zdobywanie ap dzięki czemu jest zachęcenie do rozkręcania fali przez co inne osoby nie zmarnują ap jak się szybko za bunkrują, a zombie złodziej ma szanse uzbierać przykładowo od 10-60 ap na starcie za rozkręcenie i w następnej rundzie może próbować swoich sił jako human.

A model kosy to estetyka szukałem czegoś na podobę siekiery z L4D ale słabe strasznie modele na 1.6  Confused  więc takowe co przedstawiłem myśl, że pod styl zombie w jakimś stopniu się nadają.
 
Odpowiedz

jcQ
#4
• 09 Lut 2023, 08:12
Zacznę od negatywnej opinii. Water gun o ile wniósł by sporą dawkę teamplay to o tyle traci na estetyce i immersji moda. Zabawkowe bronie nie pasują mi do postapokaliptycznego świata zombie. Gdyby ten model miał zamiennik, a co nie jest prostą sprawą bo w kodzie zawarte są animacje i ich czas, dlatego też zwykła podmiana modeli mogła by nie zadziałać. Napisałeś też że jedna osoba mogła by spowalniać a druga zadawać obrażenia, ale to była by jednostronna korzyść dla zadającego dmg bo tylko on zarabiał by ap. 

Następnie opinia pół na pół. Obecne klasy zombie są skonstruowane tak by były sytuacyjne w kampie i na mapie w kontekście potyczki.

Szybkie najlepsze do rozpoczynania i rozprzestrzeniania infekcji, a dodatkowym atutem jest możliwość dojścia do daleko położonych kamp między przepaściami z zastosowaniem longjumpa.

Skoczne, samodzielnie i z mniejszym ryzykiem zauważenia jest wstanie przedostać się do najwyżej umiejscowionych kamp.

Ciężkie zombie w swojej sile jest wstanie skutecznie i szybko rozwalić worki i laserminy.

Żelazne najlepiej nadaje się do przeczyszczania kamp z frostow i podpalakow.

Klasa którą proponujesz, według autora nie zabiera ap dla siebie tylko odejmuje posiadaczowi. Nie wiem jaki miała by ta klasa wpływ na taktyczny aspekt rozgrywki 🤔

Bańka zostanie wgrana i przetestowana, a czy zostanie to zależeć będzie od przeprowadzonych testów. 😎

Dla mnie też 2 model noża 🤠
 
Odpowiedz

Axem15
#5
• 09 Lut 2023, 10:17
Jacku waterguna jest parę pluginów i chyba modeli jak przeglądałem więc zawsze można poszukać by coś podmienić.
a co do faktu, że nie zyskuje ap to racja ale dodatkowym odnośnikiem do tego bym wyszedł z propozycją giftowania ap.

Co do klasy Złodziej napisałem w poście, że trzeba by było trochę zmienić zastosowanie bo masz rację ona zabiera ale dodatkowo dodać, że przypisuje dla siebie te ap.
To takie trochę urozmaicenie zabawy.

Ale to tak jak napisałem, to tylko luźne propozycje  Tongue
 
Odpowiedz

jcQ
#6
• 12 Lut 2023, 12:18
Podeślij mi tą bańkę Smile
 
Odpowiedz




Polskie tłumaczenie © 2007-2023 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2023 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa