Zaloguj Zarejestruj się  
Zaloguj się
Login:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
 
    Strona główna
  • Użytkownicy
  • Szukaj
  • Pomoc
Rodzaj Nazwa Adres IP
GameTracker
Właściciel
HLTV
SourceBans
Zagłosuj
Demolka.Net :: [Only Mirage] @pukawka.pl 145.239.236.13:27030 Kostek
Zombie Nightmare 145.239.236.14:27050 jcQ
Salon Krzyku @pukawka.pl 137.74.6.19:10174 Kostek
Demolka.Net Zombie Nightmare Kącik Graczy v
1 2 Dalej »
Weekend #3
1 2 Dalej »
jcQ
#1
• 03 Mar 2023, 13:41 • Ten post był ostatnio modyfikowany: 03 Mar 2023, 13:45 przez jcQ
Dziś kończy się boost o godzinie 18:00, więc trzeba ładnie zaplanować sobie weekend. Kto będzie dostępny i o której 04.03 - 05.03 (sobota niedziela)?

Ja osobiście będę dostępny od godziny 20:00, aczkolwiek nie omieszkam doglądać co jakiś czas serwera Wink Fajnie by było aby już kręcić serwer od godziny 17:00 czy ktoś znajdzie czas?

P.S W ten weekend będę chciał się skupić na balansie Assassina, Snipera, Survivora oraz Nemesisa. Od dziś można rozgrywać te mody. Zostały również zwiększone szanse na ich włączenie.

P.S2 Dziś do 22:30 w pracy jestem, więc jedynie kontakt poprzez forum/shoutbox ze mną.

P.S3 Axem coś mi napomkną, że ludzie zbytnio szans nie mają. To i na tym się skupimy.
 
Odpowiedz

Axem15
#2
• 03 Mar 2023, 13:45
Ja już dostępny  Tongue
 1 użytkownik lubi post Axem15'a jcQ
Odpowiedz

ZIGI
#3
• 03 Mar 2023, 22:18
(03 Mar 2023, 13:41)jcQ napisał(a):  17:00 czy ktoś znajdzie czas?

JA jak  mi nic nie wyskoczy 
postaram  się być
jak coś   to chociaż z doskoku
bo w domu bede
 1 użytkownik lubi post ZIGI'a jcQ
Odpowiedz

jcQ
#4
• 04 Mar 2023, 23:17 • Ten post był ostatnio modyfikowany: 04 Mar 2023, 23:27 przez jcQ
Dziś wieczór graliśmy na ustawieniach Knockback OFF i PainSchock OFF. 
Dodatkowo:
Ludzie zdobywali 1 AP za zadanie 500 DMG (było 1000)
Ludzie zdobywali 2 AP za zabicie zombie (było 0)

Zombie za śmierć dostawało 2 AP (było 4)

Jutro ciąg dalszy testów Big Grin

   
 
Odpowiedz

jcQ
#5
• 06 Mar 2023, 06:06 • Ten post był ostatnio modyfikowany: 06 Mar 2023, 06:07 przez jcQ
Jak wam się to widzi? Wywalenie worków i powrót do dawnych laser min, które można było stawiać w powietrzu. Laser tnący nie jest wymogiem w kampie jak się ma scythe, a kamp wiszących jest trochę, przez co worki tracą na wartości bo ich tekstury wystają i od dołu można zbijać worek, tak samo w wąskich kampach, gdzie model worka wystaje po bokach. Oczywiście odpowiednia cena i HP na takich minach by były najlepszym zamiennikiem dla worków.
 
Odpowiedz

Karmis189
#6
• 06 Mar 2023, 08:11
Tez bylbym za  wstawieniem lasermin bo worki wystaja i zombie jeden moze  bic w srodku kampy a drugie bic worek z zewnatrz
 
Odpowiedz

jcQ
#7
• 06 Mar 2023, 09:30
W rurach podobnie jest. Rogi wystają na boki i ciężko jest ustawić worek tak by nie zasłaniał widoku nam, bo opada na najwyżej położoną teksturę. Więcej z nimi kłopotu niż pożytku. A tak jak ludzie piszą na serwerze, że minami sam sobie możesz dowolną w szerokości i wysokości kampę zastawić i z głowy.
 
Odpowiedz

jcQ
#8
• 06 Mar 2023, 11:28 • Ten post był ostatnio modyfikowany: 06 Mar 2023, 11:33 przez jcQ
P.S Dimni poinformował mnie o bugu związanym z uzupełnianiem magazynku po HS we wszystkich broniach kupionych z extra items, a raczej w tych broniach, które mają niestandardowe wielkości magazynków i np Stinger mający 3 pociski, a po zabiciu headshotem i aktywacji automatycznego uzupełnienia magazynku ma posiadać 100 pocisków. Problem również jest na Skull XM1014 który posiada więcej amunicji od standardowego XM1014 i po HS zmienia mu na standardowe 7 amunicji. I teraz informacja taka, że jeśli nie uda mi się rozwiązać tego problemu to wszystkie te bronie będą miały zmienione magazynki na standardowe i w zamian podniesione zostaną im obrażenia aby zrekompensować koszt AP oraz przywrócić im użyteczność. Aktualnie jedynie Gold AK47 ma większe obrażenia, reszta jest standardem z większą ilością ammo.

Miałem nadzieję, że będzie to koniec pracy, ale niestety jeszcze dużo jej przede mną. Zombie Madness powinno również posiadać niewrażliwość na Pipe Bomb, a jest odwrotnie. Na tym polu również będę się starał to poprawić, aby było niewrażliwe na każdy rodzaj obrażeń.

Laser miny prawdopodobnie nie będą już cięły wiązką lasera i w kontakcie laser/zombie będą od razu wybuchały.
 
Odpowiedz

jcQ
#9
• 07 Mar 2023, 07:59
Laser miny wprowadzone, można je stosować zarówno do blokowania kamp jak i cięcia laserem - 50 DMG na 1 sekundę. Cieszę się, że bardziej wam to odpowiada od SB. Zwolni się trochę miejsca na bindy i w menu 😎

Kolejna sprawa to zmiana modelu zombie regeneracyjne. Cześć z was pisze, że jest OP ale wydaje mi się że to spowodowane jest jego modelem w którym ciężko trafić go w głowę. Mam nadzieję, że podmiana załatwi tą sprawę.

Berserk przejdzie zmianę z 1.5x DMG na 1.5x Attack Speed. Dlatego, że na nowym minach nie działa jego damage i zadaje zwykłe obrażenia.

Survivor dostanie model Jill z RE.

Model admina myślę że też przejdzie zmianę. Albo Wesker z RE albo Smith z Matrixa albo NEO z Matrixa. Co myślicie o tych modelach?
 2 użytkowników lubi post jcQ'a Danny, No Smoke
Odpowiedz

jcQ
#10
• 07 Mar 2023, 08:03 • Ten post był ostatnio modyfikowany: 07 Mar 2023, 08:08 przez jcQ
[Obrazek: -x--0011_790b737cb1091b14bc474cc13fa2cadc.png][Obrazek: 5345352228ec7.jpg]

Aktualny model admina w przyszłości zostanie zastosowany dla graczy którzy będą chcieli zarezerwować sobie nick na hasło. Oczywiście taka rezerwacja będzie poparta podaniem z wymaganiem przegranych X godzin na serwerze. W dalszym ciągu niezmiennie serwer nie będzie wspierał żadnych VIP czy premium kont.
 2 użytkowników lubi post jcQ'a HWAST, No Smoke
Odpowiedz

1 2 Dalej »



Polskie tłumaczenie © 2007-2023 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2023 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa